Przejdź do głównej zawartości

Uczymy się cały czas.



Pisałam, że czas nauki już mam za sobą, jakież to mylące spostrzeżenie. Wcale nauki nie mamy za sobą, koleżanka opowiadała mi dzisiaj właśnie o eksperymencie, w którym brała udział w weekend. Była na spływie kajakowym i po dopłynięciu do mety, sami musieli załadować kajaki na prom, a następnie na specjalny samochód, kajaków było 20 sztuk. I tu był problem, kajaki nie mieściły się, i nikt nie wiedział jak to zrobić. Właściciel stał z boku i czekał, aż zrobią to dobrze. Męczyli się tak 40 minut, okazało się, że spokój był najlepszym doradcą.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zapobiegać kłopotom zdrowotnym przy zmianie kontynentu.

Moi znajomi od kilku lat, raz w roku wybierają się w podróż do Afryki,  kochają te podróże. Zawsze jednak przed wyjazdem , mają problemy z zastosowaniem pewnych zasad adaptacyjnych.

Cukrzyca cicha i groźna choroba, na którą cierpią miliony ludzi

Czytałam ostatnio bardzo ciekawy artykuł o cukrzycy, który mówił, że coraz więcej ludzi choruje na tą cichą i groźną chorobę. Podobno mnóstwo ludzi nawet nie wie, że na nią cierpi. Ujawnia się ona bowiem zazwyczaj znienacka i w towarzystwie innych dolegliwości. Moja babcia na przykład oprócz cukrzycy miała najpierw problem z woreczkiem żółciowym i nerkami. Musieliśmy jej kupić elektryczny glukometr, aby mieć pewność, że da sobie radę z jego obsługą. Artykuł na temat glukometrów do przeczytania znajduję się powyżej, wystarczy kliknąć zdjęcie nad tekstem.

Air Show Radomiu.

Miało nie być Air Show, a teraz już się odbędzie. Szkoda, że wcześniej o tym nie wiedziałam, bo mam już inne plany. Ktoś się z Was wybiera? Ja w tym czasie będę na wycieczce, więc nie mogę już zmienić decyzji. Nigdy na takich pokazach nie byłam, bo zawsze o nich zapominam. Muszę w następnym roku jakoś lepiej swój czas rozplanować, by zdążyć na wszystkie interesujące wydarzenia.