Przejdź do głównej zawartości

Inne kraje i spostrzeżenia

W jakim kraju chcielibyście mieszkać, gdybyście mieli możliwość przeprowadzenia się? Jakie aspekty bierzecie pod uwagę? Ja ostatnio strasznie jaram się Danią, ale nie wiem dlaczego. Podoba mi się tam wychowanie dzieci, tzn., że muszą wszystko same robić. Np. w szkole jak jest jakaś uroczystość, to muszą sami zrobić kanapki, a potem to wszystko posprzątać. Służba zdrowia też jest tam podobno o wiele lepsza, tak przynajmniej słyszałam z opowiadań. Na pewno chciałabym wyjechać kiedyś na Islandię.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Noszenie dziecka w nosidełku

Ostatnimi czasy bardzo modne stało się noszenie dzieciaków w nosidełku, jak uważacie, jest to wygodne czy uciążliwe dla rodziców? Ja uważam, że jest to bardzo dobre rozwiązanie w warunkach, gdzie nie da się jeździć wózkiem, bo jest bardzo nierówny lub wyboisty teren. Takie rozwiązanie jest też dobre, bo w ten sposób łapiemy lepszy kontakt z dzieckiem.

Selfie teraz w modzie?

Podobno piszą już specjalne artykuły na temat tego, jak zrobić dobre selfie. Ja ponieważ uwielbiam robić zdjęcia wspólne z bliskimi, zakupiłam niedawno rzekomego selfi-stika, ale nadal nie umiem robić nim zdjęć i strzelam sobie foty tradycyjnie z rąsi. Nie są one wcale gorsze od zrobionych przy pomocy tego dziwnego urządzenia. A wy jak często robicie sobie selfie? Podobno można się uzależnić :)